From Guild Wars 2 WikiJump to navigationJump to search
- Before start
- Shaman Okamuk: Oot oot. The ice speaks of a dragon-dung strider. I am called to teach. Oot.
- Before completion
- Oot oot. (sniff sniff) You have crawled through a pile of dragon dung. You will crawl through more. I am shaman, and I will teach you something.
- All right.
- Not now.
- Upon successful completion
- Shaman Okamuk: Mm. Good fight, dragon-dung strider. You will make a deep path in the world. Oot oot oot.
- After completion
- kodan tell me I am great shaman, dragon dung strider, but you will put deeper footprints on this land than even I will. Go now, and remember Okamuk as teacher and friend. The
- I will.